廣東話的難處

I wrote this a while back on a Facebook post just to tease my wife how difficult Cantonese can be (my wife is Taiwanese).   Repost as below:

老婆常常覺得廣東話很難,不想學。其實藉口太多,根本沒那麼難。我給大家做個說明好了 (用”我沒有”當例子)

我冇喎 – 澄清自己沒有 有點裝無辜

我冇架(長音)/吖 – 說明自己沒有,已經有點生氣

我冇咧 – 比較柔弱的態度說明自己沒有

我冇咩/我冇(大聲)? – 不要覺得我沒有

我冇架(短音) – 我有

我冇啫 – 我就是沒有這個,不然就…

我冇之/咋嘛 – 如上

我冇架啦 – 我快死啦

我冇 – 冷冷的回應說沒有,已經非常生氣,不要再問為妙

我冇嘅?(第四聲) – 為什麼我沒有

我冇嘅(第二聲) – 你以為只有你有啊

我冇添 – 突然發現自己沒有

我冇囉 – 可是我沒有

我冇啦 – 我已經沒有

我冇嘢吓話- 我也太莫名其妙(一般來說不會用在“我”,比較多用在“你”)

Leave a Reply

